Pokrowce na zawieszenie gwintowane. Czy to działa?

Problemy z zawieszeniem gwintowanym
Zawieszenie gwintowane to jedna z najbardziej efektywnych modyfikacji w świecie tuningu i motorsportu. Jednak bez odpowiedniej ochrony może szybko stać się problematyczne. Najczęstsze awarie zawieszenia gwintowanego, z którymi borykają się użytkownicy to:
- Wylany amortyzator przez uszkodzenie uszczelki lub zanieczyszczenia
- Korozja sprężyn i śruby regulacyjnej
- Piasek i woda dostające się w gwint, uniemożliwiające regulację wysokości
- Zużycie przez uderzenia kamieniami, brud spod auta i ekstremalne warunki użytkowania (głównie przeciążenia)
- Błędy ustawienia geometrii wynikające z uszkodzeń mechanicznych
Drifterzy, osoby jeżdżące w time attack, czy po prostu daily stance wiedą, jak szybko zawieszenie gwintowane może przestać nadawać się do czegokolwiek. Bez ochrony to ruletka kiedy zaczną się Twoje problemy. Regeneracja takiego zawieszenia może okazać się bardzo kosztowna i często nieopłacalna.
Jak pokrowce realnie poprawiają żywotność zawieszenia gwintowanego?
Nasze indywidualnie zaprojektowane pokrowce na zawieszenie:
- Osłaniają cały gwint przed piaskiem, wodą, solą, pyłem z drogi i wilgocią,
- Chronią sprężynę i amortyzator przed korozją i zabrudzeniami
- Odbijają drobne uderzenia spod samochodu (kamienie, luźne elementy)
- Nie przesuwają się dzięki kanałom na opaski zaciskowe
- Pozwalają zachować możliwość regulacji zawieszenia bez rozbierania auta
Chłodna kalkulacja czyli stare metody vs. pokrowce na zawieszenie
Stara szkoła:
- Smarowanie gwintu smarem lub wazeliną
- Owijanie szmatami lub taśmą
- Zero zabezpieczenia "przecież jeźdzę tylko latem"
Nowoczesna osłona neoprenowa:
- Certyfikowany, niepalny, odporny na olej neopren
- Montaż w minutę
- Estetyczny wygląd, żadnego wiszącego brudu
- Cena pokrowców jest znacząco niższa niż koszt regeneracji i kilkanaście razy tańsza niż wymiana gwintu.
O pokrowcach na zawieszenie gwintowane
Nasze pokrowce na zawieszenie gwintowane STREETO szyte są w 100% w Polsce. Jesteśmy realnym liderem osłon na zawieszenie na rynku.
Trzeba pamiętać również że to nie jest import z dalekiego wschodu, tylko realna jakość, poparta:
- Certyfikatem SGS
- Testami na torach, driftowozach i daily stance
- Wykonaniem z 3 mm neoprenu wzmacnianego w szwalni
- Indywidualnym podejściem możliwość haftu i druku
Kupujesz nowe zawieszenie? Pomyśl od razu o osłonach
To najczęstszy błąd nowych użytkowników gwintu. Wydajesz 2-15 tys. zł na zawieszenie, ale osłona na zawieszenie gwintowane za 160 zł już wydaje się "zbędna". Efekt? Po jednej zimie gwint przestaje się regulować, a na sprężynie są wżery.
W zestawie z zawieszeniem MTS Technik, pokrowce dostajesz u nas w cenie, dopasowane do modelu. Oferta trwa do odwołania.
Tylne zawieszenie gdzie sprężyna i amortyzator są osobno? Też musi być chronione
Z tyłu najczęściej nie stosuje się ochrony, bo "to tylko sprężyna". To błąd. Sprężyna rdzewieje jeszcze szybciej, szczególnie przy zawieszeniu statycznym lub rozciągniętym. Osłony neoprenowe:
- Trzymają się idealnie sprężyny
- Nie ograniczają pracy zawieszenia, pracuje razem ze sprężyną. Materiał nie robi się kruchliwy nawet po latach
- Mogą być dopasowane pod niestandardowe sprężyny i układy zawieszenia
Podsumowanie
Zawieszenie gwintowane to inwestycja. Pokrowce są Twoją polisą ochronną. Raz kupujesz, chronisz zawias przez sezony.
Nie musisz się martwić o czyszczenie gwintu śrubokrętem zimą, wymianę sprężyn ani pęknięty amortyzator przez zardzewiały gwint.
Kluczowe rzeczy do zapamiętania
- Pokrowce chronią zawieszenie gwintowane od zewnątrz i wewnątrz od lekkich urazów mechanicznych
- Wydłużają życie zawieszenia, pozwalają na regulację nawet po aktywnym sezonie zimowym
- Pasują na przód i tył, nawet przy osobnym amorze i sprężynie
- Pokrowce na zawieszenie gwintowane STREETO są produkowane w 100% w Polsce, testowane i certyfikowane
Zadbaj o swój gwint. Pokrowce to nie gadżet. To rozsądek.
Polecane

Osłona zawieszenia gwintowanego CZARNY

Osłona zawieszenia gwintowanego GRAFIT

Osłona zawieszenia gwintowanego x4 ZESTAW
